lørdag 1. desember 2012

Fredagskosen

Hei på dere!

Dette var det jeg gjorde på i går kveld, minste gutten er blitt syk så da er det kvelden man får mulighet til å male veggene. Men så er det jo ikke så praktisk å male med småunger tilstede uansett hehe. Nå er det bare noen få brush med malerkosten i dag så kan vi pynte til jul her også! ÅÅÅÅ så jeg gleeeeeder meg!! 

Dette er vell en bra fredagskos i følge en ivrig oppusser .(hvis det er noe som heter det.) Maling og rødvin. Men skal innrømme jeg var ikke særlig ivrig for å begynne på dette prosjektet hehe. Men SÅ godt når jeg begynner å bli ferdig og ikke minst når jeg ser at det blir SÅ fiiiint! (bilder kommer) Det var spisestueveggene som skulle til pers denne gangen. Og nå blir det en laaaaang stund til neste gang jeg maler om..... (det sa jeg vell sist også) hehe MEN nå mener jeg det! hehe

I dag våknet vi til snø! Litt morsomt, Vår franske bulldog snudde i døren i dag morges hehe (det var kaldt!!) hehe skikkelig julestemning her altså! snart blir det åpning av julekalendere også.  

Men nååååå skal mor slappe av med en kopp kaffe.

Ha en fiiiin dag! 

Klem fra Yvonne.

1 kommentar:

  1. Det er aldri gøy og pusse opp eller male mens det står på, kjenner igjen den følelsen, men det blir så bra etterpå!

    klem

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her