søndag 2. desember 2012

Helgekos og nye puter

Hei på dere!
Jeg må innrømme at jeg liker å shoppe og noen ganger blir jeg litt revet med.... vell hehe denne gangen fikk jeg ikke heeeelt med meg målene på disse putene hehe. Så når jeg var på posten for å hente så forventet jeg en passe stor pakke men denne var gedigen! Og jeg måtte virkelig holde meg altså for å ikke le meg i hel! Tenkte to små puter i deeeeen STOOORE esken!! Når jeg kom ut av butikken så knakk jeg sammen i latter!! 
Når jeg kom hjem og åpnet så ble jeg litt fortvilet for de var for stor til det jeg hadde tenkt de til. Men så passet de jo så fint på sengen! 

Litt nisser måtte jo også frem etter at jeg ble ferdig med å male!

Og det ble jo så koselig!
Ha en fin 2 desember til dere!

Juleklem!

2 kommentarer:

  1. Hei Yvonne :)
    Søte nisser og puter ღ Du er ikke alene
    om dette, hehe... Jeg bestilte meg en
    lykt her om dagen, det jeg glemte helt
    var å sjekke størrelsen i farten :) Det
    var bare en igjen så i det ble impuls
    handel. Da jeg fikk lykten i posten her
    i går så var den så stor, trodde at den
    var mindre :D - men, men jeg skal nok
    finne en plass til den :) Ønsker deg en
    fin søndag og advent. Klem fra Mette :)

    SvarSlett
  2. Hei søte deg!
    Da rakk jeg endelig innom her igjen vet du. Hvor ble tiden av?
    Jeg ser at jeg ikke rekker å besøke alle like ofte som jeg burde/skulle/ønske, men jeg blogger jo mest for min egen del - det er bare fryktelig stas at jeg har verdens fineste lesere, slike som deg.

    De putene var superfine!

    Jeg håper din første søndag i advent har vært aldeles nydelig!
    Stor og god klem fra Frøken Fabelaktig!

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her