tirsdag 27. november 2012

Mobil makeover.

Hei på dere!
Nå er det en stund siden jeg har blogget noe særlig, har vært mye opptatt med jobb og perfect home. Og da blir der for få timer i døgnet da! Særlig nå før jul.

Her hin dagen fikk mobilen min eller iphonen som det heter en liten makeover. Og jeg synes den ble knalltøff!! Ganske unik! Dette er min man som skulle skifte skjerm på en vi hadde som var totalt knust så fant han ut at han kunne jo ta min og Hehe.

Nå er det snart jobb igjen. Mye å gjøre i dag men håper jeg snart kan priorotere blogg litt snart igjen nå. Fordi jeg synes det er jo så kjekt å blogge og lese blogg!

Ha en strålende dag dere!!! Klem!

3 kommentarer:

  1. Bloggingen går nok litt opp og ned for de fleste av oss,men det var koselig å stikke innom bloggen din igjen i dag.

    SvarSlett
  2. Så fin :-) Ja kjekt med bloggen din :-)

    Klem fra anita

    SvarSlett
  3. Kult den ble jo nesten som ny:)
    Har vurdert det på min også,har
    ingenting n:)

    Jeg gleder meg også til å starte med jule
    pynting i helgen!

    Nyt helgen med dine:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her