tirsdag 20. november 2012

Forberedelser til juleverksted.

 God morgen!!

Her hin dagen da jeg hadde fri satt jeg å klippet ut masse vis av hjeter og reinsdyr (som min sønn mente var esler) slik at vi kan ha juleverksted dette var jo super enkelt å lage særlig hjertene så de tror jeg nok at han kan lage lett med litt rettleding fra meg. Gleeeeder meg!
Har litt mer vi skal lage men det kommer etterhvert. Disse to er da "modeller" for det vi skal lage så de lagde jeg i hu og hast en dag.
Nå er det avgårde på jobb. Kjenner jeg kunne godt hatt noen timer til på puten men nå er det jo ikke sånn at man kan det hehe. Men litt deilig at det tidlig vakt da!
Ha en super fin dag alle sammen!!!

Klemmer fra Yvonne.

1 kommentar:

  1. Kjempeflott .) kjekt med litt jule verksded med ungene.) ha en flott dag .)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her