tirsdag 11. september 2012

Hei igjen =)

Hei på dere!

Her om dagen har jeg vært litt "for" opptatt... Har vært mye å gjøre, mye jobb og da blir det lite tid til blogging, Men jeg er her hehe. Titter innom dere innimellom. hihi  

Her er det kommet mye nytt inn i huset, holder på å utskifte serviset på kjøkkenet så her blir det pent nytt hvitt serviset med flotte kanter i skapene mine <3 p="p">


Snart er jeg også ferdig med Skappel- genseren =)=) gleeeeeder meg til å se hvordan den blir tilslutt hehe =) Så bilder kommer!! gitt den plass på peisen. (hadde en annen lykt der men man må jo fornye seg litt da hehe) Føler stilen min går mer og mer mot de grå toner og litt sånn industrielle farger. Med litt bling innimellom haha! Men nå som høsten kom så kunne jeg tenkt meg litt mer brunt i stuen hehe hva skal jeg gjøre med det. Men nå ser jeg at jeg faller mer og mer for de grove gjerne strikkete tekstiler og ting skal være med grove om de er industrielle eller natur materiale stil så uansett skal det være litt grovt. hehe =) 

Føler jeg henger mellom to stiler. Men nå har jeg mer av det grå enn det brune i huset mitt da. men så har jeg et rom som jeg prøver å holde mer eksotisk. Men det er under "dekorering" hvis jeg kan si det da... Blir en spennende høst sånn sett her i huset ettersom at det har blitt en del redekorering hos oss.

Lykten dere ser her på bildet er også ny. Den er fra den nye kolleksjonen til Perfect Home. 

I mellom tiden så snakkes vi plutselig! =)

Ha en strålende dag!

Klem fra Yvonne.

1 kommentar:

  1. Noen ganger strekker bare ikke tiden til :)

    Flink du er som strikker skappelgenseren.

    fin kveld.
    klem

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her