torsdag 6. september 2012

Morgenkos

Hei på dere!

I dag kjenner jeg virkelig på fredag følelsen Hehe:) nå er høsten kommet for fult og jeg har i dag måtte tenne litt lys. Det er jo såååå koselig om morgenen Hehe. Så ble det blitt strikking på genseren og da før små trollene skal stå opp.

På veggen ser dere en av de tre nye lampene som er kjøpt på bohus. Denne lampen skal flyttes bort på en annen vegg før vi er helt fornøyde Hehe "te helga kanskje?" Hihi føler vi er i en sånn fikse/ordne periode der vi har opprydning og får litt mer orden og litt fornying Hihi ( det liker vi) .

Har kjøpt med litt nytt i serviset jeg (vi) samler i og noen nye lyke åååå jeg gleder meg til bring mannen kommer med det Hihi :):)


Nei nå får jeg vekke de små her:) ha en fin fredag!!

Klem fra Yvonne

2 kommentarer:

  1. Riktig god helg vennen <3
    Hils alle i heimen.
    Klem fra anita
    ps: flott lampe:-)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her