onsdag 12. september 2012

Utfordring: Min Header

Månedens utfordring hos Maia med bloggen Fabelaktige er Min header, så derfor vil jeg fortelle dere om min. Min header sier mye om meg synes jeg så derfor valgte jeg å lage den slik.

Selve bilde fant jeg på nettet for leeeenge siden. Jeg ELSKER Griffoner. Jeg har selv to Griffon bruxellois som er også den rasen som står oppå pilen her. Jeg var i en veldig vanskelig periode av livet mitt når jeg fikk min første Griffon, Cesar. Jeg hadde nettopp måtte tatt to vanskelige valg sammen med min mann om å avlive vår han hund som var en omplasserings hund, problemet var at han beit sånn. og vi kunne rett og slett ikke stole på han. Tispen vi hadde hadde et stort jakt instinkt og trengte mer enn vi kunne gi henne. Så vi bestemte oss for å omplassere henne til to jegere på østlandet. 

På toppen av det hele hadde jeg sterk bekkenløsning og hadde slitt mye med mine foreldre som var på den tiden alvorlig syke.  (De er bedre nå.) 

Cesar ble på mange måter en trøst og en som jeg kunne ha med meg på tur i mitt tempo og alt han ønsker et å være med meg. 

En stund etter vi fikk Cesar så fikk vi melding fra oppdretter om at storer broren (Bentley) var kommet tilbake om vi hadde lyst til å komme å hilse på. Vi løp fra middagsbordet fikk både hund og unger i bilen og kjørte. Og det var som om at Cesar og Bentley aldri hadde vært fra hverandre. Begge to er en stor del av livet og de er som sønn nr 3 og 4. Og de gir meg så mye at jeg naturlig bruker mye tid tilbake til de.

Etter å ha tatt en opprydning på pcen fant jeg tilbake til dette bildet igjen og etter alt som har skjedd i livet mitt de siste to årene traff det hjertet mitt og jeg tenkte dette sier vell egentlig veldig mye om meg og til meg.


Det var vell egentlig disse to guttene som fikk meg over på andre gode tanker. De fikk meg ut av huset og var med meg når det gjaldt opptreningen etter bekkenløsningen.  Pilen symboliserer vell kanskje for meg at disse to guttene viste meg veien tilbake og jeg begynte i jobb igjen etter en tung bekkeløsning.

Så er jeg veldig glad i naturen og elsker å gå ute i skog og mark og nyte naturen og da har jeg naturligvis mine små firbeinte venner med. Og alt de ønsker å oppnå (livsoppgaven) er å følge eieren sin. Noe så søtt??!!
Føler det ble mye negativt nå og det var ikke meningen hehe det er myyyye glede i disse tre små vofsene mine altså=)

Nå har vi jo også fått en fransk bulle hun er den søteste! Men disse gutta de kom på riktig tid altså hehe.

Det er en ting som plager meg litt med headeren og det er det at jeg får den ikke til å stå riktig på siden hehe. Men så er det jo og  sånn i denne blogg verden at vi skifter og ordner og styrer med disse bloggene. hehe Men altså i bunn og grunn er jeg fornøyd med den slik den er.

Bli med du og på utfordringen da! Se her.

Klem fra Yvonne.


1 kommentar:

  1. Det ble da ikke negativt, men heller positivt. Jeg så så absolutt med nye øyne på headeren din etter jeg hadde lest hva den står for. En god veiviser i livet tenker nå jeg. Godt å høre at d firbente kunne gi den gleden i livet. :)

    Morgenhilsen fra Huldra :)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her