mandag 17. september 2012

Drivhuset

Igjennom sommeren har jeg holdt på med dette drivhuset. Det har begynt å se litt okei ut nå men mangler litt hyller og slikt. Men plantene trives da! Og det er jo gøy!!

Under ser du oliventreet som stortrives og paprika planter. Det er jo kjempe gøy!! Og tenk hvor gøy det blir hvis det blir noe paprika på også!!! Jeg forsetter nå å høste frø fra forskjellige frukt og grønt og venter i spenning på neste vår! Hihi.

Her blomstrer paprika planten, litt sent men kommer det ikke noe på den så prøver jeg igjen neste vår.

sukkererter og paprikaen


Litt dill må jo man ha hehe =)

Et tretrau jeg kjøpte for noen år siden på et Casa homeparty.


Ser for meg at dette dette drivhuset kommer til å bli kjempe koselig og håper på masse frukt og grønt vil vokse der inni neste sesong.  Har veldig, veldig lyst på drueplanter da hehe. 

Ha en strååååålende dag!! 


Klem fra Yvonne.

2 kommentarer:

  1. Koselig. og så flink du er:))

    Her bor det kun edderkopper i drivhuset;))

    Takk for hyggelige kommentarer hos meg:)

    Charlotte

    SvarSlett
  2. Drivhus har jeg kjempe lyst på også, drive frem min egen frukt og grønnsaker. Har ikke noe plass til det her jeg bor nå, men tanken svirrer hele tiden i bakhodet mitt.

    Ha en toppers helg :))

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her