tirsdag 18. september 2012

Kosedag

God kveld!

For en dag det har vært!
Jeg har vært på jobb i dag, vi skulle lage lyslyker, det gikk jo ganske bra det! jeg fikk prøvd meg på å slipe inn en engel i glasset! ganske stilig!! skal prøve på å få tatt et bilde en dag:)

Når jeg kom hjem var det å få laget kjøttkaker og nye gulrot rundstykker.
*ungene gikk i rute etterhvert så de kom ut av ovnen* hehe

Her hin dagen kom en venninne som skulle hente PH varer hun hadde vært å høstet epler og lurte på om vi ville ha noen =)

Jeg takket og bukket jeg. Så det blir vell bakt noen eplekaker på fridagen i morgen da=)

Så var det Skappel nr 2 hehe =)=) Liiiiiker!


Knall gøy å lage og enkelt! så anbefaler denne!!!


Nå er jeg stuuupings egentlig men må strikke litt til.... 

Ha en suuuuper onsdag i morgen dere!

Klemmer fra Yvonne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her