søndag 10. juni 2012

En liten svipptur innom

 Hei på dere!!

Her ser dere hvor jeg har oppholdt meg i en uke. Nemlig Tyrkia Side. Utroloig deilig må jeg si. Denne turen var med småtroll og vi reiste med noen gode venner og nesten naboer som også har to skjønne små på omtrent samme alder.  Bare de de har jenter. 

Er det noe som er skikkert så er det ihvertfall deilig med litt sol og varme!


Jeg har aldri før vært i Tyrkia før men anbefaler å vite litt mer enn hva vi gjorde før vi reiste. Som dette med løshunder. Du kan tro jeg knapp da pluteselig kom en stakkarslig fæl hund mot oss der vi gikk på vei hjem til hotellet fra dagens shopping. Og etter å ha lest litt nå så er vist dette et vanlig problem litt ut på landet i Tyrkia. (Kanskje derfor det gikk gratis buss til kjøpesenteret) hehe litt sent oppdaget men bedre sent enn aldri.

Vi fikk oppleve ny mat og nye drikker. Som Tyrkisk te, veldig god! Vi spiste noen pannekaker som en dame på hotellet laget i forskjellige boder og de var knallgode men kunne ha sukker, sjkolade, ost og urter eller ingenting inni de. De anbefales! 

På hotellet ble det servert noen knallgode lapper som ble veldig poppis i vår gjeng så hver eneste morgen har de lappene vært på frokostfatet hehe. 

Nå skal dagen hjemme brukes til å vaske klær og slappes litt av. Leon er jo selvfølgelig blitt syk så blir vell litt ekstra kosing med han i dag også. Faktisk så sovnet han på fanget mitt i dette skivende øyeblikket her. 


Til slutt vil jeg ønske deg en fin dag!

Nyt søndagen! her er det strålende sol så det blir nokk klesvask på tørkestativ neste om jeg får Leon opp i sengen hans her.

*Klem fra Yvonne*

3 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Så deilig med ferie. Har vært 3 år i Side i Tyrkia med små barn og er veldig fornøyd. Er ikke så glad i Tyrkerne som er veldig innpåslitne, men det har blitt litt bedre de siste årene. Og vi gleder oss til neste tur. Perfekt å dra dit med små barn.
    Ha en fin kveld videre.
    Klæm

    SvarSlett
  2. Hallo!!! Tusen takk for hilsen og besøk på siden min.... Det har vært mye hagearbeide i år. Gleder meg masse til senere i sommer, når det bare skal nytes.
    Mange klemmer fra Lena

    SvarSlett
  3. Kos deg masse med tiden hjemme også. Det så ute som om dere har hatt en flott tur.

    Zopp Design har et stort sommerblogglotteri gående.

    Mange spennende premier og masse artig innhold.

    Ta turen innom oss!

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her