mandag 11. juni 2012

Nye tøfluser

 God morgen dere! 

Enda lille Leon sov nesten hele gårs dagen og flyturen så sov han jammen meg hele natten og helt til klokken halv 9 i dag. God vi har fri i dag også. 

I går kveld ble jeg og de små hjemme mens far hentet Bentley og Cesar og jeg fikk sett filmen " Når du minst venter det" en av mine favoritt filmer av mange grunner. En av grunnene er jo så klart handlingen, veldig god historie og morsom. Men også gde skuespillere og det at de viser kjærlighet mellom voksne mennesker. Og så er det så mye fint å se på i dette huset de er i for det meste hehe interiøret pleier jo ikke å være så viktig i en film men det er jo rett og slett slik at man blir glad av å se på det!  Jada jeg er rar. hehe

 Ja så ble jeg ferdig med tøflusene og det ble litt rare men fine og gode å ha på seg da. 

Jeg brukte samme teknikk som jeg brukte på de baby tøflene jeg lagde er for en stund tilbake. Som du kan se her.  Men i stedenfor å strikke det brådet så heklet jeg det. Angret litt på det etterpå men men. Stormulighet for at det blir flere. Har en gutt som elsker raggsokker. Så dette blir vell mitt svar på raggsokken (siden jeg ikke får den til ennå)


Da er nytt prosjekt påbegynt. Te i koppen og Leon virker bedre. Han leker og ramper hehe 


Ha en fin dag dere! Så blogges vi!


*Snart kommer det en liten Give Away her på bloggen min,  følg med*


Klemmer fra Yvonne.

1 kommentar:

  1. de var skikkelig flotte, og dere er nok skikkelig varme på føttene :-)
    Du er så kretiv yvonne, kjempe flink

    klem fra anita

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her