onsdag 30. mai 2012

God morgen!

Hei på dere! 
Her hos meg i dag er det husarbeid som skal gjøres før jeg går på jobb. Litt godt å få rent og pent hus før jeg går på jobb. Så må jeg få vasket en del klær, alltid litt å gjøre når man har hus og barn hehe (som dere vet) 
På bildet under ser dere min favoritt blomst Allium. som er en løk blomst som kommer på sommeren. Helt nydelig! Og de skal ha lange stilker og på toppen er det blomsten som er som en ball. Mine er lilla men du kan også få de i andre farger. Men av en eller annen grunn så henger alle mine med hodet når de først blomstrer. Har du peiling på hva jeg kan gjøre med det til neste år?
Ellers så har jeg holdt på litt til med denne kjøkkenhagen og mitt andre prosjekt i samme hage hehe ja vi har bare en hage men vi har en hage som er litt avlukket og litt privat i forhold til resten og det er der jeg har kjøkkenhagen og mitt lille (store) hjertebed som jeg har drømt om å lage lenge.


Men nå får jeg vell drikke opp kaffen og begynne her hehe =) 

Ha en super dag!

Vi blogges!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her