onsdag 11. april 2012

Dagens aktiviteter

 Mens ungene venter på middagen så er det vell barnetv som er det beste for mor sin del har jeg funnet ut. Ellers så skjer dette:
Leon er en skikkelig liten ramp! Finner på alt mulig! Kjører gravemaskin i vinduet sammen med mammas lysestaker og åpner gatedøren klar for rømming hehe noen ganger vil han prøve å hjelpe mamsen på kjøkkenet og skal oppi alle skuffene! 

Mens eldste man sitter her. Han liker denne lille spillemaskinen veldig godt! Jeg er jo så lite teknisk at jeg ikke skjønner meg på den greien hehe Men har heldig vis en 6åring til lærer hehe
 Nei får vell komme meg inn igjen på kjøkkenet=) I dag blir det pølsehorn mulig noen boller også.
Vil ønske alle nye følgere velkommen og jeg takker for alle de koselige kommentarene!! 

De varmer hjertet!!


Vi blogges!

Klem fra Yvonne

1 kommentar:

  1. Ser det ikke bare er jeg som har en liten fant:) Er jo litt morsomt også:)
    klem

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her