tirsdag 10. april 2012

Helt dilla!

Jeg? dilla? Ja! 
Jeg har vell egentlig alltid dilla på noe, noen ting er jo der hele tiden mens andre ganger er det mer som en liten periode.

Jeg har vell alltid strikket, siden jeg var liten men jeg har vell ikke alltid kunne strikke noe noen kunne bruke og nå som jeg kan strikke hundegenser *egen oppskrift* (ja jeg er litt stolt) hehe  Og Cesar er naturligvis min lille modell og heldiggrisen for får maaaange nye gensere hehe

Bilder av kommer etterhvert av flere gensere dere så jo den grå men det stoppet ikke der. Og idéene bare strømmer på!! Kjempe gøy!!

Hund på 1 klasse sier jeg!

Ha en super dag videre! Her ligger pinnene klar og kaffe i koppen! 


Vi blogges!


3 kommentarer:

  1. Håper du har hatt en fin påske :)

    SvarSlett
  2. Såå skjønn vofs!!
    Jeg KAN ikke strikke,men skulle ønske jeg kunne!!
    Kjempekoslig blogg,legger meg til som følger jeg,ser vi har samme by i nærheten!! :-)
    Velkommen til en titt inne hos meg,klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Hei, Herlige bilder av sjarmtrollet ditt. TAkk for koselig hilsen. klem Siv:-)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her