torsdag 2. februar 2012

Her kommer et lite interiør innlegg fra meg=)  Jeg har lenge vært på jakt etter hjørnebord i hvitt. men fant ikke noe for det er bare akkurat nå jeg trenger det. For tanken er å bytte ut denne fæle svarte to og tre-seteren i skinn og få inn en vinkel sofa og da er ikke hjørnebordet så viktig lengre=) så da ble svigers gamle tvbord nyttig igjen gitt! Her er det blitt kledd med en håndbrodert duk og noen lysestaker den ene telys holderen er egentlig en blomsterpotte men, hvorfor ikke?

Rosene fikk jeg av mine svigerforeldre her en dag. veldig hyggelig å få blomster må jeg si =)


Nå skal det slappes av og kaffe skal drekkast mannen skal få lage middag til sin familie i dag Hipp Hipp Hurra!! hehe herlig! så får vi se om jeg klarer å være litt kreativ før jeg sovner gitt.

Velkommen til min nye følger, kjempe kjekt at du vil følge bloggen min <3

Ha en kreativ dag!

Klem fra Yvonne.

1 kommentar:

  1. Hei Yvonne!
    Så koselig hilsen du la igjen inne hos meg!
    Takk altså, veldig hyggelig :)

    .. er det ikke koselig å få blomster?
    Det er ikke ofte det skjer (-ler-), men når det skjer blir jeg veldig glad :)

    Håper du får en super fin dag!

    Klem Ida Susanne

    ...

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her