onsdag 1. februar 2012

Bursdagshelg

 I helgen, nærmere sagt lørdag den 28 januar ble min eldste gutt 6 år.
Helgen startet hektisk med en veldig forkjølet 5 åring og en hysterisk mor som ikke viste helt hvor hun skulle snu seg. Det hele endte med med at huset ble vasket, vi fikk handlet og vi fikk bakt. ( med hjelp av min mann)   Jeg og min man stod å lagde kaker til klokken var 0300! Ja, om natten. Da lørdagen kom var det bare å hive seg rundt, pynte muffins, lage bløtekake og jordbærkrem til bollene. 

kl 1200 begynte barnebesøket og jeg anbefaler ikke å ha det så tidlig hehe det var så vidt jeg rakk det.
jeg tror alle ungene koste seg hos oss og ikke minst 6åringen og hadde bursdag=)  
 Han var ikke så fornøyd med at  ho mor hadde pyntet bordet med bilene hans da hehe.

klokken 1400 var barne besøket ferdig og jeg hadde 2 timer på meg å ordne til familie besøket skulle begynne kl 1600. Gutta ble plassert i kjelleren (fotballlørdag vet du) mens vi fruene ordnet, minsten sov og bursdagsbarnet og fetteren sparket fotball ute. Og jeg er SÅ takknemlig for all hjelp jeg fikk. For ettersom at jeg var så dum å hadde sagt ja til å hjelpe til på en bassar i forje helg igjen så var bekkenet mitt i full streik. Men nå er det bedre igjen=) 
Begge besøkene ble en suksess med gode kaker og flotte gjester. 

nå ser jeg og min mann frem til en rolig helg. hehe

ha en fin dag!

klem fra Yvonne.

3 kommentarer:

  1. Puhhh, blei heilt anpusten og så måtte eg le litt :-D Eg e imponert. Og så veit eg at eg kunne ha lagt opp til eit sånt løp sjølv. Eller, det gjorde eg faktisk ein gong. Hadde barnebursdag frå 14-16 og familien kl 16.30....eg måtte vaske heile stova mellom 16-1.30, for det såg BOMBA ut. Muffins og bollar overalt, trur til og med eg hadde laga skulebollar med kokus på....Tenk kor all kokusen var!

    Godt det er eit år til neste gang...

    Klem frå Solveig

    SvarSlett
  2. Gratulerer med overstått bursdagsfeiring!
    Det så veldig koselig ut!
    Klem : )

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her