onsdag 8. februar 2012

nøkkelskap lykke!

Endelig har vi funnet det perfekte nøkkelskap, etter mye leiting hadde jeg gid opp, rett og slett. Men så en dag oppdaget jeg denne skjønnheten, da min man allerede hadde kjøpt et, hva skal jeg si gufsen, kjedelig nøkkelskap. Så viste jeg han dette nøkkelskapet og vips ble vi begge forelsket og bestilte dette nøkkelskapet.
Beklager litt dårlig mobil bilde her. Men skapet er virkelig en skjønnhet! Skapet er kjøpt hos Perfect Home og er i Chalet serien. Min plan var å ha det i gangen men etter en prat med min kjære fant vi ut at kjøkkenet var litt mer passende ettersom at vi vet aldri hvem som kommer inn døren. Som i går da postmannen kom og plutselig stod han i døren og rote HALLO? Så da er det greit å ha nøklene inne på kjøkkenet og ikke ute i gangen der hvem som helst kan forsyne seg.
Se disse flotte detaljene! Jeg kunne ikke ønsket med noe bedre enn dette. Og Hyllen under er kjempe grei til å ha kritt eller annet i. (ved siden av skapet har jeg en tavle) Kjekt å se at kjøkkenet begynner å bli hjemmekoselig!

Med dette ønsker jeg deg en riktig god dag!

Klem fra Yvonne.






3 kommentarer:

  1. å, så lekkert!
    Ja, jeg gleder meg også tort til hagesesongen begynner, og kjøkkenhage er knalle greier. Jeg har flere blogginnlegg om det, så kanskje du vil kikke på det? Jeg poster lenken til innleggene i et nytt svar, jeg vet ofte at linker blir regnet om nettsøppet, og ikke kommer frem i kommentarskjemaer. Så om det ikke ligger en lenke fra meg rett under her, får du kikke under nettsøppel, så ligger den nok der.

    SvarSlett
  2. Og her er linken:
    http://www.hanneshage.com/p/prosjekt-kjkkenhagelykke.html

    SvarSlett
  3. Marianne din kusine :)8. februar 2012 kl. 11:02

    Kjempefin! Jeg har tenkt det samme angående nøkkelskap. Bedre å oppbevare nøklene hvor man har kontroll på dem :) Så ekkelt at postmannen bare gikk rett inn, da! Da hadde jeg ringt posten og klaget. Evt. sagt det rett til han... Hvis jeg hadde turt :)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her