torsdag 29. september 2011

Min nye hobby:)

Min nye hobby er Perfect Home. 
I går hadde jeg mitt første "intim party" hehe Det ble ikke så mange som kom men det ble veldig gøy! 
Dette var et lite formiddagsparty med barn og baby, en artig kombinasjon. Og jeg fikk gode tilbake meldinger! men når det er noe man brenner for så er det lettere å snakke om produktene og ikke mint huske hva man skal si hehe 
så nå gleder jeg meg til neste party!!
P.S. jeg tar gjerne i mot tips om hvordan man kan partyer bedre eller andre tips:)

Ha en fin dag!!

1 kommentar:

  1. Heihei :) Hobbygarnet på Nille kostet 17 kr., så ikke noe å klage på den prisen nei :)
    Fin hobby du har fått deg, kanskje en farlig hobby - lett å bli fristet til litt for mye shopping kanskje :) Hehe :)
    God mandagskveld til deg :) Klemklem

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her