onsdag 28. september 2011

Bestemorrute vesken er ferdig.

Da var den ferdig... 
jeg synes dagene går så fort nå!! er noe hele tiden! lege time, kjøretime, ++ men men greit når tiden går. så lenge meg tar det rolig når det gjelder bekkenet. for det er verken verre eller bedre MEN bare sånn ca 1 år og 9 mnd etter bekkenløsningen kom har jeg fått vært på røntgen og nå er det bare å vente en uke på svar. jeg forstår jo at man ikke kan ta røntgen når man er gravid men nå er jo minsten hele 11 mnd snart et år!!! og jeg synes jeg burde ikke trenge å skifte lege før noe skulle skje... men det måtte jeg og glad er jeg for det!


ellers så har det skjedd forandringer her både på huset og i livet! jeg har begynt med Perfect Home. Kjempe gøy!! 

Ha en fin dag dere!! 

Tusen takk for alle fine og koselige kommentarer!
De varmer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her