tirsdag 4. oktober 2011

Hjemmelaget pute


Uansett hvilken hobby jeg finner eller får vil jeg alltid hekle og strikke eller ihvertfall innimellom! 
Nå i disse dager har drevet å heklet pute som sånn tv- hekling :)  og gull dusker fra KID tror jeg.... mener jeg ja... hehe mange år siden de ble kjøpt men ny nytte i gamle ting er jo bra! Og den ene var litt ødelagt men fikk nytt liv med puten:) 

Jeg må si jeg er veldig fornøyd selvom den ble mindre enn jeg hadde tenkt den skulle bli for jeg hadde kjøpt for lite garn.. men men.


Nå skal jeg begynne på en bestilling jeg har fått på jule grytelapper!  Ellers så er det vannkopper her i hus.

Ha en strålende dag!

3 kommentarer:

  1. Takker for hyggelig kommentar inne hos meg. Den puta du har laget var kjempefin. Har aldri kommet på å sy dusker på.....det var jo en lur ide!!

    SvarSlett
  2. Hei høpp!!

    Takk for søte ord inne hos meg:)

    Kjempe fin pute,og disse duskene er så moderne for tiden..Hadde huset fult av dem før i tiden:)Så kommer vel snart inn noen igjen:)

    God bedring:=)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Flott pute! Jeg har planer om noen flere puter selv, men det tar så lang tid fra jeg tenker på det til jeg gjennomfører prosjektene :-)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her