onsdag 24. november 2010

Mye tid til overs....



I dag har jeg hatt litt leding tid og siden jeg holder på med å lage karnevall / teater krok til guttene på loftet så tenkte jeg på hvor gøy det hadde vært med en vimpelrekke.... men bildet ble litt dårlig het ser jeg... fargene er egentlig veldig skarpe... men jeg var ikke helt fornøyd med farge valgene her så jeg kommer nok til å bruke denne til begynnelsen så vil den nok bli byttet ut etterhvert med flere farger:) hadde ikke så mye garn så den ble slik. men gøy med vimpelrekker! og storebroen ble strålende fornøyd når han hørte jeg holdt på å lage ny vimpelrekke! hehe




Siden jeg har mye fritid nå i mamma perm så ble det lunsj med en venninne i går, veldig koslig! Jeg, lillebror min venninne Ida og hennes lille skjønne jente hadde deilig lunsj på opus kafé og etterpå ble det selvfølgelig litt shopping:) Jeg som elsker Kremmerhuset måtte selvfølgelig inn der! Men i går klarte jeg å holde meg selv i tøylene hehe så jeg unte meg noen små go`biter hehe og billige ;-) Og en ting jeg trengte og det var 1,2,3 og 4 tallene min far kom med en kjempe god idé her hin dagen hvorfor ikke gå en liten tur bakhuset (i skogen) sage av en grein og så bårre 4 hull på størrelse med kronelys i omkrets så har du en fin adventstake. Viste ikke at han satt å funderte på lysestaker om dagene... men kanskje han begynner å vise sine sanne farger når det gjelder interiør? hvem vet... men da kom jeg på en idé selv, hvorfor ikke bare dele grenen i to slik at man kan sette kubelys på? må jo uansett da høvle den under så den ikke velter da hehe

meeeen nå har jeg en liten gutt som protesterer på at mamma blogger her... hehe så ha en fin kveld.. eller natt :) snart helg nå:-)

2 kommentarer:

  1. Så koselig med teater krok på lofte:o)
    Det vil Milu og jeg ha også :o)
    Ha en fin dag:o)

    SvarSlett
  2. Vimpelrekke er koselig! Og veldig fin ble den også! Og tusen takk for de hyggelige kommentarene på bloggen min! Det setter jeg skikkelig pris på :) Ønsker deg en flott torsdagskveld :)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her