lørdag 4. september 2010

Formiddags kos

For en herlig morgen/ formiddag! Solen titter litt frem og alt er rolig... ja, utenom velse vofsen som har funnet frem lekene sine fra lekekassen sin:-) Synes det er så morsomt når han går oppi lekekurven sin for å finne seg en ny leke! Jeg har prøvd for å se om han går oppi min garnkurv med en feiltagelse eller av nysjerrighet ved å sette min kurv i nærheten av hans men det gjør han altså ikke... noe som er bra!


Her nedenfor på bildet er noe av det jeg kjøpte hos Hilde Heimdal .
Serviettholderen og telysholderen som er en krone. Og ja i dag morges måtte jeg tenne i ett telys oppi den (har ikke tatt skrekken fra telysene hehe)

I bakgrunnen ser du litt av mine nye gardiner... bare 1,5år etter vi flyttet inn fant vi de gardinene vi likte og syntes passet til stuen:-) Men er likevel glad vi ventet for ellers hadde vi ikke hatt disse flotte gardinene :D

Og her har vi vår vesle vofs.... som tror han er så liten atte:) Dette bildet ble tatt på 17mai da han fikk pynte seg fint opp med 17mai sløyfe og det hele (så lenge det varte) har hadde nemlig en mindre venn på besøk og de to løpte rundt i hagen og lekte hele dagen:-)

Ellers så begynner det mer og mer å bli babyklart her i huset. Har fått seng og vugge i hus, bilstolen er kommet i hus og den var faktisk veldig grei, isofix het den for dere med greie på det... så nå mangler vi bare ett par ting og noen andre små ting som bleier, smokker og litt sånt så tror jeg vi er klar... (tror) alltid noe man glemmer! Det er ikke mange ukene igjen nå....
Gleder meg til å kunne gå på trilletur og ellers gå tur. Med bekkenløsningen har jeg ikke kunne gått så mye tur. Men snart skal det bli andre boller :P

4 kommentarer:

  1. Søt liten vofs:-) Og fine gardiner! Av og til lønner det seg å vente:-)

    Så heldig du er som snart får baby i hus! Lykke til!

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nye gardiner... ja sånt tar tid å finne:-) så søt serviettholder!!!

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig hilsen:) Ha en fin dag!!

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  4. Så fin hunden din er, litt søtt når de har med seg bamsen da =) Lykke til med forberedelsene til babyen, spennende!

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her