mandag 5. juli 2010

Noe gammelt blir til noe nytt =D

Fornyet tre gamle blomster potter


Denne potten var opprinnelig kjøpt på Lidl de var en slags lys beige farge.. så når vi flyttet i en leilighet ga jeg de til mine foreldre og når vi igjen skulle flytte ( bare den gangen var det vårt eget hus vi skulle flytte inn i) kom min far så fint igjen med de tre pottene malt i svart og med skaugum begonier i.



To av pottene overlevde den harde vinteren.
Den minste potten der er en innepotte som var svart også fått i gave med blomt i av min søster. Synes pottene kledde litt kvit farge:) hehe så nå er det bare å vente på at siste strøk skal tørke så jeg kan få sette utepottene i kroken vår =)

Forandring fryder!!

Ha en fin mandags kveld!!

1 kommentar:

  1. Heisann :) Pottene ble kjempefine som hvite :) Kjekk måte å få noe nytt :)
    Jeg tror nok ikke du finner Green Gate i noen store kjeder, med svært mange interiørbutikker fører de :) Koppene uten hank ligger på rundt 80-90 kroner (og er også kjempefine som blomsterpotter!)
    Ønsker deg en fin sommermåned :)
    Klem fra Monica

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her