tirsdag 6. juli 2010

I dag har jeg lært noe nytt!!


Prjosketet jeg holder på med nå er å hekle en puff til gutten min, fant en oppskrift på Pickles den heter Puff granny`s baby. Det gikk også an å handle garn og diverse strikke/hekle ting inne på en link fra den siden men jeg og min tolmodighet klarte ikke å vente på det så jeg tenkte jeg skulle ha men en tur i Garnboden i dag. Som er en butikk like i nærheten av hvor jeg bor på landet men den åpner ikke før etter 16 00! Så vi tok turen litt lengre i dag inn til nærmeste "sentrum" for å handle garn til meg =) Jeg fant ett farn som er i 100% ull og er ganske mykt og godt og faktisk ganske drykt. Det skulle også være passe slitesterkt.

Så skipen ble fult oppigjen i dag meg garn til puffen:)


Og dette gikk ganske fort! Bruker heklenål nr 8 isteden for 10 på grunn av butikken ikke hadde nr 10 men håper det går greit alikevel!!

Ettersom at hekligen min er selvlært så har jeg ikke kunne dette med staver men i dag klarte jeg å lese meg til det og det var jo ganske lett:) Så er litt stolt! hehe tenk jeg følger ett mønster!! Dette er andre mønsteret jeg noen gang har klart å følge!!

Ha en strålende kveld!!
Jeg skal kose meg med heklearbeidet mitt=)

1 kommentar:

Legg igjen din kommentar her