lørdag 3. juli 2010

Ny kosekrok


I dag formiddag gikk jeg å vimset litt rundt i hagen, kjedet meg grenseløst! Lukte i noen bed og litt sånt. Pluteslig så jeg når jeg skulle ha meg en kaffepause at jeg hadde fått Lev Landlig i posten så jeg begynte å lese og etterhvert tenkte jeg nei får gjøre noe nyttig... så jeg gikk rundt huset og satte meg i denne kroken (når det ikke var noe der anten en gammel plaststol som var gått i stykker og den gamletoaletten som var i huset da vi kjøpte det). Jeg tenkte at her må det nå vell gå an å gjøre noe. Jeg kostet litt og ryddet bort søppel. klarte ikke å få bort toaletten men det får bli en ekstra sitteplass til min mann har tid til å ta den bort :P hehe.

Men det ble ganske bra, fant den gamle marmorplaten og satte den oppå den stein greien jeg ikke husker hva heter. Tok frem noen gamle hagestoler vi fikk av mine foreldre når vi holdt på å pusse opp så vi hadde noe å sitte på. Putene hører egentlig til båten men gikk fint i hagestolene også. Jeg fant frem ett mygglys og en blomsterpotte, planet noen markblomster jeg synest er utrolig søte de er babyblå og babyrosa og er veldig små i kronbladene.

Skal bli koslig å sitte der om sommermorningene med kaffe og om kveldene=) Håper bare solen og sommervarmen kommer for fult snart til Bergens området også!!

Ha en fin lørdag videre!!

3 kommentarer:

  1. Oioi, her var det mye nytt siden forrige titt:-) Ska si du er flink til å hekle og strikke! Nyyydelig babylue!! Og gøy å se litt fra heimen!
    Håper du har en fin sommer , tross formen:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. du, forresten, den dossen må du plante blomster i da, hehe:-)

    SvarSlett
  3. hehe har tenkt på det! hadde vært litt ekstra morsomt siden samboeren min er rørlegger! hehe

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her