tirsdag 11. mars 2014

Tid for uterom!

Nå som solen skinner så kjenner jeg at jeg virkelig blir ivrig altså! I går så holdt jeg på med å tømme et gjesterom vi har hatt her i huset slik at eldstemann skulle få litt mer privat tid og ikke minst at han skal kunne bygge Lego uten at lillebror snuser den. Så da måtte krabbeteine benken ut av huset. Men mor viste råd om hvor og hva den skulle få bli.
Krabbeteinen gikk fra å være benk til bord. Jeg må si at jeg gleder meg veldig til sommerlvelder ute og se når lyktene er tent!!
Nå er neste prosjekt ute å finne noe lurt til å lage krans av. Jeg har noen hjerter dom jeg kunne tenkt meg å hengt på døren men må ha noe bakpå så de ikke skraper  opp døren. 
Så slik ser det altså ut utenfor mitt inngangsparti. Nå står det kafebord på ønskelisten. Men med min tolmodighet så har jeg nok funnet en ny og bedre løsning her før det er blitt kjøpt inn. Hehe 

Ønsker dere en fin dag i våren!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her