torsdag 27. mars 2014

Et lite livstegn fra denne bloggern

Ja det ble en lang og uventet pause fra meg her. Fant ut på en helt vanlig rutine kontroll hos jordmor dag jeg hadde fått svangerskapsforgiftning og vips noen dager etter var vår lille prinsesse født. Så livet ble snudd litt på hodet og svarerskapet kortere. Men alt går bra. * lettet*
Litt interiør her fra meg. Disse dukene kjøpte jeg på Nille for 50 og 20kr!!! Hihi da er det morro å handle!!!
Denne sett skålen her den har jeg ønsker meg leeeeenge!! Synes den bare er helt nydelig! Og dagen før jeg ble innlagt så hadde jeg casa party og denne var på tilbud!!! Happye meg måtte da så klart slå til!! 
Nå er det litt tilbake til hverdagen her. Og litt sånn full fart. Hehe. Ønsker alle en super fin dag!! Og håper solen kommer til Bergen i dag også!!
😘

1 kommentar:

  1. kjempe fine løpere du har kjøpt :-)
    klem fra anita

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her