lørdag 18. januar 2014

Pimpet tennbrikett boks!

Jeg synes disse boksene ikke er noe pen å se til. Jeg har lenge hatt i tankene å strikke eller hekle et trekk. Lagde et men det passet ikke i fargene synes jeg. Så hadde jeg tanker om et i hvit. Så kom rg til å tenke på at ved peisen nede på gulvet hunder med skottene poter som ligger ved ovnen og kanskje sotete hender... Vell da ble det beige / sand farget tråd.
Var inne på grå også med litt rosa men så har jeg jo beige spisestol trekk. Og peisen står i spisestuen. Så da ble det slik. Blonden har jeg fått av min kjære mor. Jeg bare elsker blonder. Synes det er et romantisk preg over de!
Så nå har jeg også bidratt til et penere peis område (mannen har flislagt gulvet) og jeg strikket. Så vell fordelt haha. Nå er nye ideer i gang i mitt hode mens jeg strikker litt videre på putetrekket som vokser! 

Nyt lørdagen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her