fredag 17. januar 2014

Da var det helg gitt

Og denne helgen fikk pangstart kl 0640 av en gutt som ropte fra sengekanten mamma! Ungdomsyken! Ja så hadde vi og fått omgansyken i hus. Å jeg hoppet ut av sengen hev på meg en ull genser bak frem og fant frem en bøtte å løp inn til pasienten. Etter noen minutter fikk jeg helt hetta og trodde jeg skulle på jobb kl 0730! Jeg hadde forsovet meg i tillegg! Men heldigvis tok jeg til fornuft og kom på at jeg begynte kl 0900. Men med sykt barn så ble det nok en hjemme dag på meg. Heldigvis ser det ut til at han er litt bedre nå. *lettet*

Jeg har funnet sofakroken og tent i lys og fyrt i peisen. Herlig!! Da er det frem med et av mine strikke prosjekter. 
Et lite interiør prosjekt her. Har så mange ideer at det bobler over for tiden. Så må bare strikke unna hahaha!
Ønsker alle en riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her