lørdag 2. mars 2013

Nytt bilde til kjøkkenet.

 God Lørdag!

I går kom jeg over denne tøffe posteren! Og jeg måtte jo selvsagt printe den ut og sette den i ramme. Posteren er i A4 størrelse men da ble den litt kornete så jeg måtte redusere bildet med 50% og da ble det fint!
 Jeg synes bildet passet godt på kjøkkenet. Når jeg ser dette bildet så ser det veldig rotete ut hehe men jeg liker å ha ting tilgjengelig hehe. På denne biten av benkeplate er det konfyr ved siden av og der har jeg oljer, krydder og kokebøker. Å litt til da som du ser hehe.


Syndes det passet så godt inn jeg! Det er ikke alltid så mye som skal til før man har en fornyelse. Og dette var jo en billig og enkel måte å gjøre det på. Rammen er kjøpt på Ikea der de selger denne typen ramme i 2pk. Den finnes i flere størrelser og farger.


Hvis du kunne tenke deg dette bildet så kan du printe dette ut.

Det finnes flere bilder inne på DIY Facebook siden som du kan gå inn å se på her


Ønsker alle en fin lørdag! 

Klem fra Yvonne.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her