tirsdag 30. oktober 2012

Ny hals til storebror

Hei på dere!! 
Her hos oss skinner solen men det er bitende kaldt! Og hva passer vell da bedre enn en ny hjemmestrikket hals til Theo!?  I disse forkjølelse tidene kan jeg trygt si at vi har blitt hardt rammet denne gangen. Men ser nå ut som at vi alle er mer eller mindre friske nå snart. 


I går mens gutta så på barnetv ble jeg ferdig med halsen som var til Theo. Men Theo har sagt hele tiden at han ville ikke ha noe sånt i hvertfall! Men når den var ferdig så var historien en annen Hehe når han fikk den på så ville han plutselig ha den!! Og ikke nok med det! Jo lillebror på hele to år ville og ha! Hehe 

Så når lillebror fikk prøve den så var det ikke bare bare å få den av igjen Hehe så det blir nok laget et par halser til her i huset.  Men først så holder jeg på med noe annet så har jeg fått noen bestillinger så må få kjøpt garn også. Mye å gjøre før jul ja Hehe. Men så liker jeg jo å ha litt å gjøre også:) 

Ha en fin dag alle sammen!

1 kommentar:

Legg igjen din kommentar her