søndag 28. oktober 2012

Kose-søndag.

Hei på dere!

Nå er det en stund siden jeg har hatt tid til å skrive noe om interiør. Men her kommer det litt dere. 
I dag har det vært skikkelig daffe dag! Vi har slappet av og bare kost oss med å lese bøker med ungene og slappet masse av i sofakroken. Men så fikk mor noe ekstra energi over seg. Vi har snakket mye om at Theo skulle få den bok reolen ned på det nye rommet. Men så har det rommet blitt fylt med andre ting som har også trenger å ha på rommet og denne stolen var en av de. Men saken var at han ikke brukte den siden han har fått seg sofa.
 Jeg hadde egentlig tenkt å ha den lille stolen oppe i stuen men viste ikke helt hvor. Men så gikk det et lys opp for meg. Hvorfor ikke nede i gangen som har vært kjedelig og kald siden 2009... vips så ble det et pledd og en pute i stolen. Så kom lysestakene så begynte tannhjulene å gå oppi hodet og klarte å knirke seg frem til et bilde av en liten søt lesekrok. 
Jeg løp opp på loftet å tømte bokhyllen og fikk den ned og hylt den med diverse bøker for både store og små.

Etterhvert så jeg fylte i øker så tenkte jeg at her kan det jo passe inn med litt av de tingene vi har kjøpt på feriene våre. Og det stemte jo.
 Jeg ble veldig fornøyd og det ble de andre her i huset også. 

Dagen her hos oss ble avsluttet med en utrolig koselig film med guttene våre.

Ha en stråååålende fin kveld dere!! 
Så må jeg takke for alle de koselige kommentarene jeg har fått enda jeg ikke har hatt så mye tid til å være så aktiv. Men håper på at det snur hehe for jeg synes det er veldig kjekt å lese andres blogger og få ny innputt og inspirasjon =)

Klem fra Yvonne.

2 kommentarer:

  1. kjempe fint :-)

    Klem fra anita

    SvarSlett
  2. Hei høpp Yvonne:)

    Genial ide,og en lese krok er jo fint å ha.
    Skulle ønske vi også hadde plass til en:)

    Ja jeg har helt dilla på det indiske for tiden,men har jo hatt det
    i noen år egentlig:)

    Ønsker deg en ny fin uke!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her