fredag 14. september 2012

Nye prosjekter i helgen

Jeg må bare si at å starte helgen (altså fredagen) med fri er bare HERLIG! Det å kunne sove litt lengre enn til vanlig og kose deg med kaffen og ikke minst strikke og kose seg før man i det hele tatt trenger å tenke på frokost hehe... herlig...Nå har jeg hatt meg en liten blogg runde rundt og det er jo alltid like kjekt! få litt ny inspirasjon!
Etterhvert så får jeg vell begynne å legge bort strikketøyet og gjøre noe her hehe. I kveld skal jeg på fest med jobben så det blir jo kjekt. 

Under her ser dere mitt nye strikk!! Dette er det samme garnet som jeg strikket Skappel-genseren i, sparkjøp garnet Emilie. Herlig å ha på seg! Så nå er høsten velkommen hos meg hehe
Dette blir enda en genser til meg tenkte jeg. Denne oppskriften her tenkte jeg å dele med dere når jeg er ferdig. Kjenner jeg meg selv rett så blir det vell strikking alle mulige steder det er mulig! hehe sånn som med Skappel-genseren hehe. Hadde det til og med med meg på Fløyen! hahaha Tusen takk til gode tilbakemeldinger på genseren jeg strikket da :-)


Nei nå skal det strikkes!


Ha en goooood helg! 

Klem fra Yvonne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her