lørdag 7. juli 2012

Litt nytt ute.

Hei på dere! 
Deilig med fri helg må jeg si! I dag har vi virkelig kost oss! Med tur på Askøy for å besøke mamsen og papsen og så måtte vi ha oss en liten tur innom Fluffy Boutique. Der fant vi masse gøy til vofsene. Nye halsbånd (fine hvite med hundebein) og markeringsbånd eller hva man skal kalle det og ny shampo =)=) veldig glad for det! veldig lei av den lukten på den gamle shampoen hehe.


At det er mye glede i blomster er ikke noe tull! De pottene jeg har en Hortensia i og en fransk Lavendel i står ved inngangspartiet mitt eller vårt hehe. Og bak kassene har min mann murt en fin mur. (Bilder kommer etterhvert så gresset gror hihi) 




Hortensiaen kjøpte jeg på planstasjen det samme med pottene. Og jeg er kjempe fornøyd! Lavendelen fikk jeg av min mann en ettermiddag hehe  *Søtt*


Da er det hekleri som er kveldens aktivitet. Og jeg koser meg jeg! Vi blogges =) 

Ha en goood natt!

Klem fra Yvonne.

1 kommentar:

  1. Kjempe fine :-) Kos deg med hekling, og ha en fortsatt fin helg :-)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her