mandag 2. juli 2012

Anbefaling!

God morgen dere!

Da var det på jobb igjen på meg her. Kaffen er kommet i koppen og snart skal det smøres skiver til de små. Å så er det avgårde kåre med alle sammen!

I dag tenkte jeg å dele med dere en himmelsk sjokolade som jeg bare MÅ anbefale videre til dere! Freia sin Premium mørk sjokolade & mousse. Og det er faktiktsik mousse inni og! Smelter på tungen! Men pris forskjellene fra Kiwi her ute på landet og Coop ops som ligger på et kjøpesenter (sotra sentrum). På Kiwi koster den nærmere 50kr og på Obsen er prisen 39kr!!  Men uansett ***Himmelsk!***



Egentlig hadde jo dette passet mer en fredags morgen å blogge om men vi må jo ha litt fest i hverdagen også!  Er man en sjokolade elsker så er man det bare og kan ikke gjøre så mye mer med det. Og ikke ønsker jeg å gjøre noe med det heller hehe.

Men nå får jeg vell ta meg en bloggrunde med frokosten slik min morgen blir best=) Synes det er utrolig koselig jeg å kunne starte dagen med dere!


Ha en super fin tirsdag!!

Klem fra Yvonne.

1 kommentar:

  1. Den så virkelig god ut! Ha en flott dag kjære deg!

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her