fredag 29. juni 2012

Shopping!

God morgen!
I går ble det litt shopping og titting på senteret. "Nærmeste sentrum" hehe Kjempe kjekt det!! Mye salg men det ble kun dette hehe  (Var jo på jobb da) Så måtte jeg ha meg en lipsyl så så jeg disse fine armbåndene som var 2pk. Så da måtte jeg! hehe Kjenner noen seg igjen?? hehe

Lipsylen eller lipsglossen er fra Hawaiian Tropic, kjempe god lukt/smak og med solfaktor noe som var hovedgrunnen til at jeg kjøpte den. Og for å se om jeg tålte den siden jeg er har sånne alergiske lepper. Haha høres jo hel rart ut egentlig. Men jeg har vært ung og dum og brukte en lipgloss da jeg var 16år som het No name og den fikk jeg altså brannsår av på leppene og siden så har jeg hatt probllemer med det.



Men men nok om dette. Nå er jeg snart klar for tidligvakt. Så det blir da spennende å se hva denne dagen bringer.

Ingen dager like i psykiatri tjenesten kan jeg ihvertfall melde. Men man får møte mange fantastiske mennesker.


Ha en strålende dag dere alle sammen! Så håper jeg det er noen av dere som har bedre helge vær enn oss bergensere, for her er det øspøs!

Tusen takk for alle de gode ord dere legger igjen hos meg=)

Masse morgenklemmer fra meg!

Vi blogges!


3 kommentarer:

  1. Armbåndet var lekkert!
    LIKER LIKER LIKER!

    Etter en slitsom uke, har jeg endelig overskudd til å besøke deg. Nå skal jeg oppdatere meg på hva du har holdt på med i det siste :)

    Fabelaktig søndagskveld og fin ukesstart til deg, søteste!

    Smil&klem

    SvarSlett
  2. Ha en fortsatt super dag, fine ting du har kjøpt deg!! klem

    SvarSlett
  3. Kjempe flott armbånd :-)

    Klem fra anita

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her