onsdag 13. juni 2012

Pute dilla!

Hei ,  Jeg har altså fått putedilla. Jeg har veldig lite puter i sofaen min og det har vært et savn fra min side. Så jeg tennkte jeg skulle lage noen. første pute blir til rommet til Leon. Siden den er lyse blå og hvit så passer jo den godt inn der. Men har allerede begynt på en ny rund pølsepute som blir til stuen og jeg har planlagt flere. Meeen er veldig redd jeg ikke har nokk fyll da men men. Får ta tiden til hjelp.

Puten jeg strikker nå er i lyse rosa og beige, så håper den vil bli fin i stuen ellers så får den bli til soverommet. Det er jo litt kos med puter og da... Har også noen planer om å sy noen puter. Men det får vell bli en annen dag. 


Ha en super kveld dere! Her hos oss er det tid for Fantorangen og strikkekos for mor=) 


Klem fra Yvonne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her