søndag 17. juni 2012

Lærer nye kunster

Hei på dere!

I dag har dagen gått til å male stuen og nå er jeg tom for maling, så jeg har ca en halv vegg igjen som tenger strøk nr 2. Så mandag blir det ut å skaffe mer maling og male på tirsdag siden jeg skal på senvakt i morgen. 

Men nå som jeg er tom for maling får jeg forsette på mitt andre prosjekt som er å lære meg å flettestrikke. Det går forsåvdt greit. Har gjort noe feil men det må mann vell regne med når det er første forsøk=)

Men gøy er det!

Dette skal bli en ny pute til Theo sitt rom. Synes farge kombinasjonen vil passe godt inn der.


Nei nå får jeg vell flette videre her. Vi blogges!

Klem fra Yvonne.

3 kommentarer:

  1. Dette ser gøy ut :)
    Har aldri prøvd det, ser kjempebra ut !

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Flettestrikk er så gøy :)

    Fineste søndagskvelden til deg, vakre.
    Her skal vi bare slappe av og kose oss.

    Smil og fine tanker!
    klem

    SvarSlett
  3. Hei høpp snuppa!!
    Takk for fine ord...Gikk bra hos tannlegen,godt det er 2 mnd til neste gang:)

    Kjedelig å gå tom for maling,men bare å fortsette i morgen med et stort glis...Blir bra tilslutt:)

    Nyt uken!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her