mandag 18. juni 2012

God morgen.
I går så følte jeg dagen løp! Noe som jeg føler hver gang jeg har kveldsvat da blir dagen hjemme kort og man venter egentlig bare på at man skal gå på jobb. Så i går fant jeg utat jeg skulle ommøblere. Så da ble det soverommet. Jeg tok ut ALT jeg hadde i kleskapet slik at jeg kunne klare å dytte det over på andre siden av rommt og jeg ble veldig fornøyd med rommet når det var ferdig men fikk ikke tid til å ta noe særlig med bilder. For når jeg var ferdig var det bare å hive seg i dusjen og lage noe mat til de som skulle være hjemme på ettermiddagen og vips så gikk tiden!

Tok et bilde av mitt lille "nattbord" siden jeg ikke har funnet noe nattbord som vi begge liker enda så har jeg nå funnet ut at det blir to stoler fra nå av til vi finner de vi vil ha. Men var ikke dette litt koselig! Noen bøker og litt levende lys??
Når jeg kom hjem fra jobb igjen så hadde en god venninne som jobber i maler butikk vert innom med mer maling til meg (hele to spann i 3liter) slik at jeg kunne forsett å gjøre ferdig stuen og begynne på neste maling prosjekt. Nemlig spisestuen. Som min samboer sa "ja det er jo faktisk hele 3 år siden sist du malte der i spisestuen" hehe Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har malt gangen jeg altså?? Malings -dilla kanskje?


Men det viktigste er jo det at man trives i sitt eget hjem og jeg føler nå at det mer og mer begynner å bli vært eget hjem. 

Nei nå tenkte jeg å få liv i gutta her og drikke litt kaffe og se på farger til trappen og et gjesterom før jeg går på jobb. Har du noen gode tips til farge på et soverom??


Jeg liker tips=) bare legg inn en lik om du har et bilde å vise eller noe sånn, blir glad for alle tips! Både til soverommet og trappen=)


Ha en super dag! 

Takker for alle tilbake meldinger fra dere! Husk å meld deg på miniGive awayen min (se i margen) 

Klemmer fra Yvonne.

1 kommentar:

  1. Så lurt med stol til nattbord!Kreativt;)
    Ha en flott kveld Yvonne!

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her