tirsdag 1. mai 2012

1 Mai.

 Hei og hopp! 

Jeg må bare si det! For et vær i vi har hatt i dag!! Det ble soling av både legger og armer og vist fikk jeg farge!! Herlig!  Perfekt måte å bruke 1 mai spør du meg. Det ble baking av boller og scones og bolle-lunsjen ble inntatt ute i solen. Men må si det var trist å høre om Alexander Dale Oens bortgang. Så ung! Han er i fra andre siden av den øyen jeg bor på og man merker godt på folk i nærområdet og venner på facebook at man sender varme tanker til hans familie. Jeg har ikke møtt han eller noen av hans familie men jeg tenker bare, SÅ ung! Det viser vell bare at man skal sette pris på hverandre mens vi har hverandre...unge som gamle.

Som en oppfølger til forje innlegg så går det frem over sakte men sikkert med genseren! Jeg bare elsker  fargene og gleder meg til den er ferdig så jeg kan bruke den!! =)=) 

Nå blir det scones til kvelds mens jeg ser på en episode sporløst og litt strikking, etterfulgt med en liten tur med lille Cesar. 

Ha en fin kveld videre! 

Klem fra Yvonne.











4 kommentarer:

  1. Så flott vårbilde! Forstår at jeg bor litt lengere nord, for her er det snø i hagen ennå.
    Ønsker deg flotte maidager :)

    SvarSlett
  2. Ja ordentlig trist når en så ung person som Oen faller fra.
    Herlig vårbilde og den genseren ser veldig komplisert ut.

    Ha en fin dag
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  3. Så flink du er til å strikke ;) Jeg kan hverken hekle eller strikke, det går vel egetntlig mest på tolmodigheten... Det er tragisk når en ung og lovende idrettsutøver går bort sånn plutselig. Gir ingen mening i det hele tatt og er bare veldig veldig trist.

    SvarSlett
  4. Se hum kan strikke :)

    Trist med oens bortgang, så uvirkelig.

    Ønsker deg en fin kveld videre, her har vi grillet hamburger og vært ute i skogen og sett etter blåveis :)
    klemklem

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her