fredag 6. april 2012

Utedag.

I dag har vi brukt dagen sammen. Jeg skulle egentlig på jobb i dag men når jeg kom på jobb så fant jeg ut at jeg ikke skulle jobbe. Så da var det bare å reise hjem igjen og jeg og min mann satte oss ned på sofaen å så på  grønn glede og et nytt liv på landet som vi pleier å ta opp slik at vi kan se det når det passer. Ungene lekte så fint i stuen og koste seg. Etter vi hadde sett litt tv så fant mannen min ut at han måtte ha seg en tur ut å nyte solen litt se litt i hagen så jeg og Theo lagde litt videre på påskepynten. Mitt på dagen i dag så lagde vi godt lunsj, omelett med masse grønnsaker og deilig brød til! veldig koselig å samle alle oss til lunsj altså! 

Etter lunsjen gikk alle ut og vi koste oss ute jeg har jo holdt lenge på i hagen ja min mann også altså hehe. Så får jo Theo hjelpe litt til også og i dag fant han knerten liggende midt på plenen eller det som blir plenen hehe Han ble veldig glad!
Og lurte på om ikke han kunne få plante knerten slik at han kunne treffe knerten hver dag. Men det gikk ikke mor helt med på  så da fikk Theo være med å plante om litt andre blomster hehe

Nå skal kvelden slappes max av og nytes! 


Klem fra Yvonne.

1 kommentar:

Legg igjen din kommentar her