søndag 11. mars 2012

Tidlig søndags morgen

Jeg må si jeg føler at jeg har det veldig fint, tenk hva husmødre gjorde på tidlige søndagsmorgen før i tiden! Lagde frokost og for å så få alle ungene til å kle på seg for å kanskje komme seg til kirken, i dag har jeg altså laget pannekaker til familien i pysjen og sitter nå med strikkearbeidet på den ene siden av toseteren en sovende vofs som jeg klarte å vekke akkurat i det jeg tok bildet hehe på andre siden og med beina på bordet og kaffe i koppen.  HERLIG!  og kan sitte å se hva toseteren (hvis jeg sitter meg pent opp) en hest som står å beiter nede på marken. IDYLL!

Dagen i dag blir vell stille og rolig, i og med at jeg har mistet stemmen hehe Litt strikking og kaffe drikking og litt rydding tenker jeg=) det trengs. Jeg må finne en ny plass til det fine flyet også for lille Leon har såååå lyst til å fly! hehe 
Etter hvert ut på dagen så er det mulig jeg forteller dere om mitt strikke prosjekt også=)

Ha en strålende dag! 
Og tuuusen takk for alle hyggelige kommentarer! veldig kjekt!!

Klem fra Yvonne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen din kommentar her