fredag 16. mars 2012

Litt mer kjøkken

 Her er min kjøkkenkrok.
Her sitter jeg å drikker kaffe når jeg lager middag. Ellers så bruker jeg ikke denne plassen så mye siden kjøkkenet er lite.

Theo sitt lille galleri på kjøleskap hehe
Noen bilder av småtassene og litt levende lys må til. Bestikk kurven jobbes med å fylles opp med skatter som hører kjøkkenet til. 
Veldig fin løper som jeg fikk i bursdags gave av min søster (skulle ha strøket den ja hehe)  men synes den var helt nydelig og jeg måtte finne frem de gamle lysestakene som har stått i skapet i laaaang tid.

Ha en super helg!

Klem fra Yvonne.

2 kommentarer:

  1. Så koselig :) du er litt lik storesøster .jeg og ligger på duker uten å stryke , hater å stryke.) god helg

    SvarSlett
  2. Å,for ein koseleg kjøkkenkrok du har:)Masse fine ting og tang!!! Skjønt det lappeteppet som heng der også♥

    So kjekt at du vil ha fleire bilder av skrivebordet mitt:)Då vert det innlegg av det next;)

    Nyt helga vakre♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her