lørdag 24. mars 2012

Herlig helg!

Enkelte helger er jo bare bedre enn andre, denne helgen har startet veldig bra!!
I går når jeg kom hjem fra jobb spiste vi først middag og så gikk vi ut med guttene og Theo lærte seg å sykle!!! *stolt* Jobbet litt i hagen, noe som ga mer smak!
Så i går kveld ble jeg stående å lagde muffins og rundstykker.

Rundstykkene var til frokosten i dag og de ble ganske gode=) (min mann lagde deigen) 
 Jeg er kjempe glad i hage og kan stå å plante blomster i min egen verden i laaaaaaaaang tid så "det er min greie" som de sier i jungelhjul hehe  Jeg og min mann deler den "greien" og vi har sammen laget et stooooooooooort bed der vi har flyttet flere rhododendron (takket være gravemaskinen) slik at de er flere etter en annen som "hekk" og foran og bak kommer det mange blomster tenker å ha det slik at det alltid er noe som er i blomst eller grønt og fint. Har sååå mange idéer!
 Siden vi fikk besøk i dag av min mor og far så tenkte jeg at jeg skulle prøve ut en ny topping til muffinsene.
Topping oppskrift:
200g naturell smørost 
4 ss melis + /-
litt ananas juice /annen jus
1 til 2 ts vaniljesukker

Det kan hende du trenger mer melis jeg tror jeg brukte mer.  Men så doblet jeg oppskriften denne gangen. Kjempe god =)


Ha en super kveld! 

Klem fra Yvonne.

2 kommentarer:

  1. de ser kjempe gode ut :-) nam <3

    klem fra anita

    SvarSlett
  2. For en koselig helg:) Er kjekt å plante i bed, skal ta i et godt tak i hagen denne sommeren:)
    Muffinsene så helt nydelige ut!
    Ha en fin søndag:)
    klem

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her