tirsdag 14. februar 2012

Valentinsdag!

 Før så jeg og min mann Lennart sagt til hver andre at vi feirer ikke valentinsdag. Vi gir heller en liten ekstra oppmerksomhet til hverandre når vi føler for det. Jeg hadde planer om å gi gaven til han i dag men klarte nok ikke å vente (selv om jeg hadde allerede klart å vente i 4 dager!!)  Kvelden kom og jeg sa stå der! jeg skal bare liste meg rett inn på soverommet å hente noe. Og ut kom jeg med pakken hihi 

 Var først en tur inne på Nille før jeg skulle møte min venninne på bursdagen min på torsdag og når jeg så de hjertene så tenkte jeg "ja det er jo valentinsdag snart" og vi begge ELSKER sjokolade! Når jeg kom frem til kassen så så jeg at det stod 2 kinder maxi for 10kr. Nå tenker dere sikker ååå, så skjønt valentinsgave til guttene også? Men nei, Lennart sin favoritt sjokolade er nemlig kinder maxi hihi og yngste mann liker ikke den sjokoladen men far fortviler ikke for han skal få kinder egg han også på deling med far i årene frem over. =)
 Jeg falt på helt pladask for denne søte lille skålen, kjøpte den på kremmerhuset (min favoritt butikk) for bare 19kr! Å damen i butikken var jo bare så hyggelig hun pakket inn både skål og sjokolade hjertene! 

Håper denne egentlige kvelden blir like koselig som i går=) I kveld skal vi kose oss med Tid for hjem og drømme design =) Herlig tirsdag!

Velkommen til min nye følger! Veldig kjekt at flere vil følge bloggen min!

Og ikke glem å stemme på Cesar ved å trykke inn på her. Trykk liker på bildet hans så er din stemme gitt. 

Ha en fin valentinsdag dere!

Klem fra Yvonne.





Holdt nesten på å glemme de søte søte valentinskortene vi fikk av eldste mann på 6 år =) det store er til papsen og det lille til meg hehe.






3 kommentarer:

  1. Happy valentines! Det nydelige glasset er fra Lille Medina. NEttbutikk. Se. Masse lekkert fra Marocco! Klem Signe

    SvarSlett
  2. Høres ut som dere fikk en hyggelig overraskelse begge to. Herlig! :)

    Kose deg på lillelørdagen. :)

    SvarSlett
  3. Flott skål:) utrolig koselig å få sånne flotte kort som ser ut som små kunstverk:) ha en super dag videre.)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her