tirsdag 14. februar 2012

Valentin overraskelse!

For jeg var kanskje litt vell rask med å poste innlegget mitt om valentinsdagen hehe

Da min mann Lennart kom hjem i dag fra jobb. Kom han med en stoooor pakke! og på det flotte gavepapiret så forstod jeg med en gang hvor han hadde vært! en av mine favoritt butikker trend og nostalgi som er på et av de sentrene som er vårt "sentrum" utenfor Bergen som heter Straume der Sartor senter ligger.  Klokken er produset av Udesen  Danmark og dette må jeg si var en utrolig flott gave der rosene varer mye lengre enn andre roser=)

Denne klokken skal få heders plass i stuen=) 

Elsker at jeg har en mann med god smak! 

Ha en fin valentinsdag videre!!

Klem fra Yvonne.

4 kommentarer:

  1. Åh, så flott klokke. Så heldig du er som har en mann med så god smak.
    Klæmmer til deg.
    :) Susanne

    SvarSlett
  2. Kjempefin!! Eg har ei nesten lik ;-)

    Ha ein fin fin valentinkveld!!

    Klem frå Solveig

    SvarSlett
  3. Skjønn klokke :) du er heldig :)

    SvarSlett
  4. Kjempefin, den klokka! Heldige du! :-)

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her