fredag 17. februar 2012

Loftstue og barndomsminner.

 For meg er det veldig viktig at barna bor fine omgivelser. Små tassene våre har fått rom på loftet og mellom rommene er det en loftstue og der skal ungene få ha bøker og brettspill. På andre siden er det en sofa Kunst verkene har Theo laget. 

Her er det litt nytt og litt gammelt og litt hjemmestrikket=)


Blant disse bøkene er det en bok jeg fikk da jeg var baby av mine besteforeldre som betyr mye for meg. Også hundboken, som er på engelsk den satt jeg å pekte og så meg ut hvilke hunder jeg skulle ha da jeg ble stor og drømmen var Chow chow men det ble det jo ikke når jeg ble voksen.
Jeg synes det er viktig med bøker for barna det gir både leselyst og denne roen som kommer når man sitter å leser for de små. 

Ha en fin helg!

Takker alle for fine ord og alle som har stemt på Cesar i bilde konkurransen=)

Klem fra Yvonne.

3 kommentarer:

  1. Koselig at barna har mange bøker :)
    Det er noe jeg savner ( min sønn er 15 år ), å lese for min sønn .Vi har lest for ham fra han var bitteliten. Nå elsker han å lese :)

    God helg !
    Klem fra Janne som har sent deg mail :)

    SvarSlett
  2. Jeg fikk mailen jeg sendte deg i retur. Mulig jeg ikke har riktig adresse . Kopierte den på bloggen din ... Kan jo sende en mail til meg du da .. så kan jeg svare på den ;)

    SvarSlett
  3. Koselig med bøker til barna og lese for dem.. Jeg har sønn som blir snart 5 år og han liker jeg leser for han..
    God helg.. Klem

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her