torsdag 16. februar 2012

Forandring i heimen

Nå som jeg er bedre i influensaen så kjenner jeg at jeg er kjempe rastløs! Og jeg har lenge ikke hatt ork til å så mye som tenke på minste guttens rom men nå her jeg fikset litt og det gjorde mer smak! Så nå holder jeg på med både Leon og Theo sitt rom!! hehe kjempe gøy! Har tenkt tanken på å henge dette flyet i taket på Theo sitt rom som får litt farge forandringer men jeg synes det flyet var så fint i stuen at jeg tror nesten det må få bli her nede hos meg. 

Kommer bilder av guttenes rom om senere=)


Takk for alle koselige kommentarene =)

Klem fra Yvonne.

2 kommentarer:

  1. Alltid kjekt å få ordnet og fikset litt:-)
    Det er liksom bare det med å komme i gang...

    SvarSlett
  2. Ja det blir jo spennende å få ting i orden. influensa her også. trasig.
    Klem

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her