onsdag 25. januar 2012

Litt nytt i heimen

 Litt kjekt å fornye seg innimellom. Jeg har hatt en orkide lenge som har hatt lyst til å hoppe ut av potten sin fordi den var for liten hehe. Men nå er den vell plassert i ny potte.  Og det ble jaggu ny potte på nabo orkideen og. Litt fint når de skal stå i samme vindu synes jeg da.
 SÅ de to flotte! jeg synes disse eskene her er så flotte at jeg har egentlig lyst til å ha de i stuen med fjernkontroller i. Men de passer veldig godt inn på soverommet mitt. Så da blir det smykkeskrin da vet du. det blir fint det også.
 Elsker motivet!
Så var det den vesle store lykten. Hvor skal den stå da?? hehe den passer også veldig godt inn på soverommet. Men jeg synes på en måte at den er for fin til å ta ensom på soverommet hehe , men finner nok ut av det til slutt.
Det hele er fra Perfect Home fra den nye kolleksjonen som kom i år. Veldig mye fint! 

Med dette må du ha en fin dag! 

Klem fra Yvonne.

1 kommentar:

  1. Sikke nogen fine sager du har fået dig.
    De æsker ville min søn blive helt vild med.
    Han har nemlig lige den stil på sit værelse.
    Han er jo ikke til pastelfarver, som sin mor...smiler.

    Ha´en dejlig aften.

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her