lørdag 17. desember 2011

Siste bakeri før julaften....kanskje?

Ja det er bare å innrømme det, jeg elsker å bake! Spesielt julekaker! Det er det som er så greit med julen at uansett når eller hvem som kommer på besøk har vi noe å tilby=) *kosetid* 

Oppskriften på disse julekonfektene kan dere finne på facebook siden min her

I kveld er julestjernen tent med levende lys og lørdags godt på bordet. Sammen med ungene er det lørdags barnetv og hundene ligger som et slakt foran peisen. 


Ha en strålende lørdags kveld!

Tusen takk for alle kommentarer jeg blir like glad for alle sammen =D 

Mange som har spurt meg hvor jeg har fått tak i merkelappene som er øverst på siden og de fant jeg på http://www.labelman.no/ . Så da vet dere det=)

Klem fra Yvonne.

2 kommentarer:

  1. Høres ut som en trivelig lørdagskveld.Koselig med julebakst og julesnop. nsker deg en fortsatt fin helg.
    Klemz

    SvarSlett
  2. Ser fristende ut!
    Og så hyggelig det er å kose seg med det!

    Julebakst er helt herlig, så lenge man fjerner stresset og legger til kosen. Og den smaker aldri så godt som nå i adventstiden.

    Etter å ha vokst opp med et noe strengt regime, der forsmak på julebakst nærmest var synonymt med nasking i boksene, så nyyyter jeg nå i fulle drag - samtidig som jeg spiser så mye deig som jeg bare orker.

    Ha en fin siste uke før jul!

    SvarSlett

Legg igjen din kommentar her